• Назва гри / Game name : Screamer 4x4 v1.2
• Рік виходу / Release date : 2000
• Розробник / Developer : Clevers Development ( 1)
• Жанр / Genre : Перегони , їзда ( 218 )
• Мова : Російська версія ( 1733)
• Тип гри / Game Type : Повна версія ( встанови і грай )
• Розмір / Size: 596.03 Мб.
Відмінний симулятор позашляхового водіння , в якому представлено десять різних моделей авто , з різними характеристиками. Крім того в грі є п'ять режимів для мультиплеера , і інші особливості.
Мова інтерфейсу: Російська
Screamer 4x4 - автосимулятор , розроблений Clever's Development у 2000 , в Угорщині. Вважається найбільш реалістичним симулятором позашляхового тріалу . Гра використовує апаратне прискорення і дозволяє вибирати Glide , Direct3D або OpenGL .
На відміну від інших гонок на тему бездоріжжя , акцент робиться не на принцип « обігнати всіх і приїхати першим » , а на перетині контрольних точок , розташованих таким чином , що гравцеві доводиться долати складні перешкоди , утворені рельєфом місцевості. Доступний також інший режим , коли контрольні точки розташовані на великих відстанях один від одного , що дає гравцеві більше свободи у виборі шляху , але точки все одно потрібно проходити в заданому порядку. Штрафи видаються в разі торкання обмежувачів контрольної точки і при використанні можливості повернути машину на колеса (якщо вона перекинулася ) . Гравець миттєво дискваліфікується у разі найменшого дотику глядачів. Глядачі представлені спрайтами і розташовані зазвичай поблизу контрольних точок , що змушує гравця їхати з великою обережністю , щоб уникнути дискваліфікації .
У грі опрацьовані пошкодження, що виникають через удари і грубої їзди , і різні метеоумови , що впливають на зчеплення з поверхнею. Також є разблокіруемий у міру проходження гри поліпшення і налаштування для автомобіля ( шини , більш потужні двигуни , можливість блокування диференціалів ) . Кожна траса розташовується на окремій локацій , дві з яких доступні на початку гри , інші поступово відкриваються у міру проходження гри. Трас більше , ніж локацій , тому на одній локації прокладено кілька трас. Єдині відмінності між локаціями полягають тільки в ландшафті і текстурах , тип поверхні у всіх однаковий .